falkis

Alla inlägg under augusti 2011

fg

Av Lina Falk - 15 augusti 2011 17:08

Så nu har vi ätit mat, tacosssssss.............


ska se lite på tv och sen vet jag inte riktigt 

skola på onsdag då längtar INTE 


 tar en paus från  bloggandet nu kommer igen på fredag-söndag



ses

-

Av Lina Falk - 13 augusti 2011 14:33

Hej!

Kom hem igår fr¨n kusinerna.     


tittar lite på tv äter ett äpple.

bara 4 dagar kvar till skolan:( hoppas det blir en bra termin


see you

Av Lina Falk - 10 augusti 2011 14:52

Tjoooo!!!!


E ett skit väder idag, vill ju bada.

kanske imorgon då


tog nyss en bitt glass........ mums


Ska se lite på tv sen kanske va med vickan om det går eller kanske vänta tills syrran och kus´sinerna kommer om den skulle det kanske blir lite roligt vet ju inte än..............


ses då 

Av Lina Falk - 9 augusti 2011 10:57

Heej!!

Har inte bloggat så mycket så nu kommer jag. 


Va in i uppsala igår med kusin emma och en kompis. 

ska kanske åka och bada i idag :))


HeJ dÅ

Av Lina Falk - 6 augusti 2011 00:56



Tittade på save the last dance nyss, dem e skit bra, titta på den om ni gillar danse.


Ska kasnke sova nu då ska upp tidigt imorgon elelr jag ca 9 så.


Ses vell senare idag då


 



Av Lina Falk - 5 augusti 2011 14:17

Heeeej


Sitter och lysssnar på lite musik.

Och tittar på tv.


Det e så j*vla varmt idag, vill åka och bada i gruvan idag   får vell se idag då 


Ses 

Av Lina Falk - 4 augusti 2011 12:23

Tjoooo!!


Har nu tråkigt ska vell kanske åka och bada sen då

Blir vell gruvan tror jag.

....



Ska ringa vickan och fråga vad hon sk agöra idag nu d¨


Så ses

Av Lina Falk - 3 augusti 2011 23:43

Tittar fortfarande på en bra film, handlar om en som mördar och lämnar massa meddelande typ. 


Kommer en bild på mig och en på någonting


    från the ampire diaries

jeremy gilbert

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards