falkis

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina Falk - 30 juni 2011 19:05

varje torsdag kommer jag skriva fyra saker om en kändis


Man har tills nästa torsdag att gissa vem det stämer in på.


1. Är med i en film som det ska komma två delar till av, fins en.

2. Hon har andra eller tredje huvusrollen i filmen

3. Hon använder vatten.

4. En av hennes motspelare heter Noah Ringer


Lycka till



hem

Av Lina Falk - 29 juni 2011 11:16

Nu har jag vart ut på sjön i två dagar har bada och solar, och fiskat. Fick ingen fisk. :I PÅ VÄG hem nu då. Ska cell inte våra så mycket hemma kanske. SOVA. Ska kanske till Fyrishov någon dag . Bloggar mera sen. SES

;/

Av Lina Falk - 27 juni 2011 11:22


Har inte gjort så mycket endå har typ inte kommit upp en hahha


Ska vell upp och ata någon mack senare vet jag inte kanske       bada sola ska ju vara fint väder idag , 


Kanske tjataa om ut  på sjön,  Skulle åkt i frdags hahahha-- 


ses sen orkar inte blogga mrea   kanske bloggar imorgon eler på onsdag torsdag 

Av Lina Falk - 26 juni 2011 16:36

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=zVvk7INKbx1bTiBP8VL2KCVTq1uI6e5txpTtve4LPsmgQnvN98
CI#Gallery


rösta på min klänning Här.


Tipsa andra om den och andra klänningar


Tack för hjälpen  :)

Av Lina Falk - 26 juni 2011 15:58

Idag det ju sjukt varmt, vill ju bada men inte själv. Vill ut på sjön så att man kan bada och fiska och äta  god fist   abborre mumms.


Idag ska vi äta som midsommarmat åt ingte det ifredagt, blev kött.


Ska vell inte gö så mycket  åker vi inte ut med båten så blir det vell titta på film ikväll.

eller någonting sånt 


_Bloggar senare.


Ska jag bytta namn på bloggen vad ska jag bytta till om jag ska göra det.    Jag blir glad om ni kan ge mig ett eller två förslar 


SES

:)

Av Lina Falk - 26 juni 2011 10:30

Ja igår spelade jag monopol med kakan....


och kakkan sov kvar ...


Idag ska  man kanske bada vet inte ruktigt vad det efr väder på dan-....

V ill ut på sjön och fiska ochj bada


HEJdå

Av Lina Falk - 25 juni 2011 15:15

Vad ska man göra idag då, jag vill åka ut på sjön. Men kan det kanskae inte vet inte vrf.

Kom upp 2 idag kunde inte sovaså bra vet inte vrf.


Nu sitter jag och bloggar och e på facebook kankse läser lite bloggar.


SES senare kanske

:)

Av Lina Falk - 24 juni 2011 14:30

sitter här med Bamse och bloggar. lite facebook och bdbd med  kankse någon blogg.


Ska äta jordgubbstårta sen ikväll mumms. Kanske någon godis eller någon frukt hihi.


Blogga senare vet inte vad jag ska skriva typ


SES

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards