falkis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina Falk - 3 augusti 2011 21:37

Tjena


Sitter och tittar på tv, och briker ett glass is vatten

Vill ut på sjön imorgon eller åka och bada i gruvan eller hargshamn.


Ska kolla på konstiga filmen nu d


Ses

Av Lina Falk - 3 augusti 2011 14:07

Nu har man haft en pizzakväll då, blev bara jag och vickan hihihi..


Vi ät en pizza då och tittade på någon vampyr varulvs film underwold tror jag att det va 


Idag kanske mamma och pappa komemr hem  :(


Spelar lite wii tar en paus

Vill åka och bada sen men vet inte....


Ses

:)

Av Lina Falk - 2 augusti 2011 00:09

Vad ska man gör idag då, kanske sova lite då.

'Sen ska jag vell up se på tv kanske inte vet jag göra någonting.

Ska vell ut med hundarna nu då så att dem inte kissar inne, det vill man ju inte så


SES senare idag då kanske 

kmr lite bilder



                 

:)

Av Lina Falk - 1 augusti 2011 18:49

Nu ska snart mamma och pappa ut på sjön    så det blir föräldrafrit


Så ska kanske ha pizza kväll med två kompisar om det går.. 

vet inte vad jag mer ska göra idag någonting kanske hejd¨


ses kanske imorgon

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards