falkis

Alla inlägg den 11 april 2011

120

Av Lina Falk - 11 april 2011 22:18

Nu har jag gjort det 120-onde inlägget på den här bloggen. det ska vi fira med alla min bilder jag har haft på bloggen


                             


Av Lina Falk - 11 april 2011 22:16

Nu är det vår, äntligen. Alltså nu är det bara sommarn kvar då.


Sen kommer ju vintern igen, gillar ju inte vintern



Har ätit en glass en båtglass mums

Av Lina Falk - 11 april 2011 21:20

     


Snygga Steven R. Mcqueen (Jeremy Gilber)

K

Av Lina Falk - 11 april 2011 18:27



                              alla bilder jag har lagggt up Kommentera   

Av Lina Falk - 11 april 2011 13:53

Har tittatpå Wild child idag, den e faktist rätt så bra.          Tittar på Camp rock 2 nu, men ska nog byta den e inte så bra                                                                                                                    Har ni förslag på filmer så kommentera en bra film!!!    




Glöm inte att kolla in bloggarna jag har tipsat om

www.aashleygreene.blogg.se                                               (om du gillar ashley greene)     handlar om ashley greene    

                                                                                           www.veronicasalminen.bloggplatsen.se

Massa bilder, vad hon har gjort har hjort den dagen m.m                                                

                                                                                          www.foki.se

Handlar om henne                                                                                         

                                                                                         www.vickanvickis.blogg.se

Vad hon har/brukar göra                                                                   







Av Lina Falk - 11 april 2011 10:29

 Mina ögon kan tindra   

Mina läppar kan le  

 Men min sorg i mitt hjärta

kan ingen se     

Av Lina Falk - 11 april 2011 10:16

Passa på att rösta nu.


Röstongen avslutas på min födelsedag.    20/4

Av Lina Falk - 11 april 2011 10:06

Kommer ni på dansuppvisningen då   


Fredag 29/4   kl 17:30 


Om inte kommeer så missar ni min och Veronicas jätte bra dans.


 Kolla in Veronicas blogg

www.veronicasalminen.bloggplatsen.se                                                                       Veronicasalminen.bloggplatsen.se      

Den e bra är en massa bilder och bra inlägg m.m Titta själva och se efter.  








Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards