falkis

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina Falk - 11 juli 2011 14:18

gå in på nelly och rösta på din favorit klänning mellan 1:1n och 2:an på top 100


Snälla rösta på 2:an  


1:an e skit ful

Av Lina Falk - 10 juli 2011 23:51

 Hej hej!! 


E hemma nu igen efter 3 roliga dagar på sjön, hade vasrt roligare med en kompis med då.

Ska ut snart igen när pappas rygg e bra eller bättre.


Hahahha jag körde båten hem hihii

 var på vässarö och en jävla käring


käringen: ni får inte gå trappers spåret utan en guide


får mtt par år sen så gick ni och det kom en guide han sa att vi kunde gå med honom så att vi skulle kunna åka linnbannan.    någon som vill följa med

????


Kul käring


aaa ska vell ditt igen i sommar så då kan man ju gå det. det e skut roligt.

250

Av Lina Falk - 9 juli 2011 01:37

Hej hej! :) Nu har jag gjort 250 st inlägg på min blogg. Och ute ja ut på sjön.Försöker att sova går som inge bra.Ska försöka sova nuSov gott

Av Lina Falk - 8 juli 2011 13:29

ska nog ut på sjön idag så blir onget bloggandet på ett tag.


Ska åka och bada fiska och kanske lite mera.

Änska mig licka till  med att få en fiska elelr två.


nu ha det så bra bloggare och bloggläsare

Av Lina Falk - 7 juli 2011 16:24

Idag var man ju tvungen och hjälpa till och lyffffffta pelets.  MEN E ENtligen klar ska hot ha en ISglass inan jag kokar. det e så jävla varm   e bara 27 men känns son typ 40 g



Hur mycket grader har ni hemma hos er   e det lika varmt eller varmare eller kallare



Nu ska jag gå och ta min ISglass


*SES  


kanske ska ta en pauss från bloggandet 3 dagar eller så ska kanske ut på sjän. VEt inte en ses imorgon så vet ni.. Om det e så skriver jag det ses

Av Lina Falk - 7 juli 2011 13:34

Vill åka och bada i gimodammen.

Men får kanske vara med en kompis elr någonting sånt.


Får vell ringa vickan och se vad hon ska göra idag

Av Lina Falk - 6 juli 2011 17:05

några tycker att jag ska ta ut en bild på min förgnimg


Här kommer en när jag var blond och en nu

Vad tycker ni att jag ska ha blont röt eller ljust eller mörkt brund rösta sen i omröstningen


har tyvärr ingen bil när jag e blond


4 månader sen

  nu

  leddsen kunde inte få den större



(Bra e så ful) 


Ute

Av Lina Falk - 4 juli 2011 15:02

Vad ute med hunden nys, skulle mötta vickan


Han vad galen


Det vad nicola peltz som jag beskrev i tävlingen


Tryck på bilden so får ni veta vinnaren 

SES Bild på färgningen senare kanske


  

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards