falkis

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Lina Falk - 13 april 2011 20:06

Här kommer en bild på hur årets majblomma kommer att se ut.

   tycker att den var ganska så snygg


5:an på hamar kommer att börja sälja imorgon

Av Lina Falk - 13 april 2011 19:40

  Bild på emma jag och veronica har sminkat.

Av Lina Falk - 13 april 2011 19:27

Lunchen i skolan var skum biffen smakade riktigt konstigt, och potatisen var inte klar..


jaja mag åt ju pizza till middag calsone mums


Hoppas att ni har börjat att skriva för att tävligen har ju bärjat..


Just det om nu är med i tävlingen så  kommentera      Är med

Av Lina Falk - 13 april 2011 11:20

Ska ändra tävlingen. den som kommer på den finaste dikten vinner.    Tävlingen börjar NU!!!



Kommer ha den tävlingen jag skulle ha senare.

Tävlingen avslutas den 20/4-11   Kmmentera om du vill vara med.


Ska hitta tre pris kommer kanske bara bli en etta eller etta och tvåa eller etta och tvåa oc trea, beroende på hur många som kommer att delta.

Om man tar dikter från internet så räknas den inte, åste komma på hella själv.

Kom igen och börja skriva!!!!!!!


Kommer lite dikter:


Mina ögon kan tindra

Mina läppar kan le

Mion sorg i mitt hjärta

kan ingen se


Det finns en ros vitt som snö

Den kan ej vissna eller dö

äkta vänska kallas den. 


kommer en liten bild med

 



Av Lina Falk - 13 april 2011 07:57

Ska till skolan nu då, och ha boring lektioner. 

Kunde inte lägga upp bilder igår datorn hakade


Kommer kanske sen i kväll 

Ne ska cyckla nu hejdå


KRAM   

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards